Treść strony
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Protokół 98.91kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Iwona Malcan-Maj
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-02-22 13:03
Obrowo, 19.02.2021r.
RRG.271.I.2.2021.IMM
Pytania i odpowiedzi
Dotyczy: "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych "
- Prosimy o podanie informacji dotyczących wpłat dokonywanych w Oddziałach/Placówkach/Filiach Banku przez osoby trzecie dokonujące wpłat na rachunki bankowe Gminy i jej jednostek organizacyjnych,:
a) średnia ilości sztuk miesięcznie,
b) średnia kwoty wpłaty,
Prowadzony system bankowości elektronicznej banku prowadzącego obsługę rachunku Gminy nie posiada funkcji generowania zestawień dotyczących wpłat gotówkowych. Pozwala jedynie wyodrębnić uznania i obciążenia rachunku. Dane takie możemy wyczytać z treści wyciągu bankowego. Wpłaty gotówkowe to przede wszystkim wpłaty inkasentów opłat lokalnych oraz mieszkańców z tytułu opłaty skarbowej, podatków, opłat za wodę jak również opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Średnia miesięczna ilość wpłat oscyluje w granicach 900szt. Średnia kwota wpłaty – 65zł.
- Prosimy o podanie informacji dotyczących wypłat dokonywanych w Oddziałach/Placówkach/Filiach Banku na rzecz osób trzecich z rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych:
a) średnia ilości sztuk miesięcznie,
b) średnia kwoty wpłaty,
Średniomiesięcznie dokonywanych jest 50 wypłat. Średnia kwota wypłaty – 500zł.
- Jaka jest średniomiesięczna ilość (szt.) i wartość dokonywanych przez Zamawiającego i jego Jednostki organizacyjne wpłat gotówkowych własnych?
Wpłaty gotówkowe to przede wszystkim wpłaty inkasentów opłat za wodę oraz wpłaty sołtysów – podatki lokalne. Średniomiesięcznie jest to 10 wpłat. Wartość tych wpłat jest trudna do oszacowania.
- Jaka jest średniomiesięczna ilość (szt.) i wartość dokonywanych przez Zamawiającego i jego Jednostki organizacyjne wypłat gotówkowych własnych
Wypłaty gotówkowe własne nie były realizowane w roku 2020.
- Czy Zamawiający dopuszcza możliwość obsługi wpłat gotówkowych w placówkach pocztowych? Dane najbliższej placówki pocztowej FUP Dobrzejewice: Nazwa: FUP Dobrzejewice, Adres: ul. Aleja Lipowa 16, Miejscowość: Obrowo, Kod pocztowy: 87-123
Zamawiający dopuszcza wskazane rozwiązanie pod warunkiem dokonywania na bieżąco księgowań wpłat i wypłat gotówkowych i uwidacznianie ich w elektronicznym systemie bankowym.
- Czy Zamawiający wyraża zgodę aby wypłaty własne gotówki na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych były realizowane za pośrednictwem firmy konwojującej a docelowo (po wprowadzeniu tego rozwiązania) w placówkach Poczty Polskiej?
Wypłaty własne gotówki na rzecz Zamawiającego na dzień dzisiejszy nie są realizowane.
- Prosimy o podanie średniomiesięcznej liczby przelewów krajowych realizowanych w systemach bankowości elektronicznej Zamawiającego i jego Jednostek organizacyjnych.
Średniomiesięczna liczba przelewów – 6.800szt.
- Prosimy o podanie ilości przelewów zagranicznych wychodzących z podziałem na SWIFT i SEPA Zamawiającego i jego Jednostek organizacyjnych
Średnioroczna ilość przelewów zagranicznych SWIFT – 10szt.
- Prosimy o podanie informacji o średnim saldzie środków na lokatach terminowych Zamawiającego i jego Jednostek organizacyjnych
W roku 2020 Zamawiający oraz jednostki organizacyjne nie lokowały środków na lokatach terminowych.
- Prosimy o podanie informacji o średniomiesięcznego salda środków na rachunkach Zamawiającego i jego Jednostek organizacyjnych
Średniomiesięczne saldo na rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych oscyluje w granicach 8 mln zł.
- Czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie standardowych wzorów umów stosowanych w Banku Wykonawcy
Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie standardowych wzorów umów stosowanych w Banku z zastrzeżeniem, iż wzorce te są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
- Prosimy o potwierdzenie, że wyciągi mogą być tylko w formie elektronicznej
Wyciągi bankowe mogą być tylko w formie elektronicznej.
- Prosimy o podanie ilości kart oraz wolumenu transakcji bezgotówkowych realizowanych kartami oraz ilości wypłat gotówki z bankomatów.
W roku 2020 nie były dokonywane powyższe transakcje.
- Czy Zamawiający wyraża zgodę aby z uwagi na trwający okres pandemiczny Oferta została złożona w formie elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą e-mail na adres: skarbnik@obrowo.pl, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Poniższych odpowiedzi udziela się na podstawie roku 2020:
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-02-19 11:47
Obrowo, 18.02.2021r.
RRG.271.I.2021.IMM
Pytania i odpowiedzi
Dotyczy: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Określenie średniorocznej ilości wykonywanych przelewów?
Średnioroczna ilość wykonywanych przelewów – 82.000 sztuk.
- Określenie średniorocznej ilości operacji masowych?
Średnioroczna ilość przelewów masowych – 36.000szt.
- Jaka będzie roczna kwota wypłat zasiłków z GOPS?
Planowana kwota wypłat zasiłków z GOPS – 300.000zł.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-02-18 13:14
Obrowo, dnia 15.02.2021 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
na "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych"
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Usługa.
(rodzaj – dostawa, usługa, robota budowlana)
- Termin realizacji zamówienia: od 01.03.2021 r. do 28.02.2022 r. (termin realizacji zamówienia)
- Przedmiotem zamówienia: jest wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wzorem treści oferty zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie cenowe”.
2) Szczegółowy opis kryteriów przyjętych przez Zamawiającego do oceny ofert zawarto w załączniku nr 2 do ogłoszenia.
(krótki opis przedmiotu zamówienia)
- Joanna Faleńska tel. (56) 678 60 22 wew.154. (osoba do kontaktu),
- 22.02.2021 r. godz. 10:00,
- sekretariat Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
(termin i miejsce składania ofert).
Ofertę należy złożyć*:
- w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego z dopiskiem oferta na: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych, nie otwierać do dnia 22.02.2021 r. do godz. 10:10.
- faksem na numer …………………………………………,
- e – mailem na adres: ………………………………………
Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle drogą elektroniczną do Wykonawców powiadomienia
o wynikach postępowania.
Załączniki:
- Formularz – „zapytanie cenowe” wraz z załącznikiem.
- Szczegółowy opis kryteriów.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-02-15 14:50
- Załącznik nr 1 - Druk oferty 57.5kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-02-15 14:50
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - miejscowości Stajenczynki, Łęg-Osiek
- Protokół 112.45kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Zielińska
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-01-25 10:08
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000,00 zł
Gmina Obrowo
Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo
NIP: 879 266 82 60
Znak sprawy: ROO.4464.1.2021.JZ
Obrowo, 13.01.2021 r.
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Gmina Obrowo
zaprasza do złożenia oferty na:
Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Stajenczynki i Łęg-Osiek gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz oraz odwozy dodatkowe w ciągu dnia – od 2 do 4 kursów dodatkowych), w dni nauki szkolnej, w roku 2021 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec-sierpień 2021). Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 500 km.
Wynajmujący pojazd zapewnia sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany pojazd. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem oc, aktualnymi przeglądami technicznymi i innymi.
Przewoźnik odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie dowozu i odwozu. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym uczniom i dzieciom kierowca sprawuje rolę opiekuna, do której zostanie odpowiednio przeszkolony przez dyrektora szkoły i podpisze stosowne oświadczenie.
Wykonawca posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż 9+1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.
Wynajmujacy zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.
Wynajmujący z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.
- Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2021 r.
- Okres gwarancji: n/d
- Miejsce i termin złożenia oferty od 13.01.2021 do 20.01.2021 r. sekretariat Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
- Cena: 100 %.
- Termin otwarcia ofert: 21.01.2021 godz. 7.30
- Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: edukacja@obrowo.pl
/ Joanna Zielińska/
Inspektor ds. oświaty i sportu
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-01-13 11:58
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - miejscowość Łążyn
- Protokół 129.81kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Zielińska
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-01-25 10:09
Załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000,00 zł
Gmina Obrowo
Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo
NIP: 879 266 82 60
Znak sprawy: ROO.4464.2.2021.JZ
Obrowo, 13.01.2021 r.
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Gmina Obrowo
zaprasza do złożenia oferty na:
Wynajem autobusu do przewozu osób 28 + 1 bez kierowcy do przewozu uczniów szkoły z obwodu Szkoły Podstawowej w Łążynie II w celu przywozu i odwozu uczniów.
Wynajem autobusu do przewozu osób 28 + 1 do przewozu uczniów szkoły z obwodu Szkoły Podstawowej w Łążynie II w celu przywozu i odwozu uczniów zgodnie, z rozkładem lekcji uczniów od godz. 7.00 do 16.00, w dni nauki szkolnej, w roku 2021 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec-sierpień 2021). Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 700 km.
Wynagrodzenie przysługiwać będzie wyłącznie za wykonane kursy.
Odwołanie kursu następować będzie telefonicznie, elektronicznie, bez ograniczenia czasowego, zgodnie z aktualną sytuacją w szkole.
Wynajmujący pojazd zapewnia sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany pojazd. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem oc, aktualnymi przeglądami technicznymi.
Koszty paliwa, napraw, związane z eksploatacją pojazdu i inne ponosi wykonawca.
Wynajmujący posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż 23 + 1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.
Wynajmujacy zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.
Wynajmujący z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.
- Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2021 r.
- Okres gwarancji: n/d
- Miejsce i termin złożenia oferty od 13.01.2021 do 20.01.2021 r. sekretariat Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
- Cena: 100 %.
- Termin otwarcia ofert: 21.01.2021 godz. 7.30
- Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: edukacja@obrowo.pl
/ Joanna Zielińska /
Inspektor ds. oświaty i sportu
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-01-13 11:52
- formularz_oferty_Lazyn.docx 16.83kB
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Obrowo
ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż samochodu ciężarowego do 3,5t, SEAT Inca Diesel 1,9D, nr rej. CTR 2KU2 będącego własnością Gminy Obrowo, użytkowanego przez Referat Gospodarki Wodno-Ściekowej.
1.Nazwa i siedziba sprzedającego:
Gmina Obrowo
- Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo
strona: www.obrowo.pl
e-mail: wodkan@obrowo.pl
tel./fax. (56) 678-60-22
2.Przedmiot sprzedaży
Marka: SEAT
Model pojazdu: Inca Diesel 1,8t
Rok produkcji: 2000
Rodzaj pojazdu: samochód ciężarowy do 3,5 t
Rodzaj silnika: z zapłonem samoczynnym
Rodzaj paliwa: olej napędowy
Przebieg rzeczywisty odczytany: 284177 km
Obrowo,19.10.2020r.
RRG.271.IV.2020.IMM
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
- Skład Komisji Przetargowej:
- Przewodnicząca Komisji Przetargowej– Hanna Raniszewska
- Sekretarz Komisji Przetargowej – Iwona Malcan-Maj
- Członek Komisji Przetargowej – Hanna Gołębiewska
- Postępowanie o udzielenie zamówienia – zapytanie ofertowe (poniżej 30000 Euro):
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Obrowo” - Dane o oferentach:
Oferty składano do dnia 19.10.2020r. do godz. 10:00
Liczba złożonych ofert: 6
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy |
Cena zł brutto/h odśnieżanie |
Cena zł brutto/h Usuwanie śliskości |
1 |
Firma Usługowo-Budowlana „Góral” Paweł Górski |
135,00 zł |
156,60 zł |
2 |
SILBUD Usługi Budowlane Popławski Marcin |
145,00 zł |
194,40 zł |
3 |
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HINCBRUK Paweł Hinc |
155,00 zł |
159,00 zł |
4 |
Przedsiębiorstwo Transportowo-Usługowe Bartłomiej Lipka |
149,04 zł |
149,04 zł |
5 |
PHU AgroPower |
140,40 zł |
135,00 zł |
6 |
Usługi Agrotechniczne „GRAMEN” Jarosław Lisiński, ul. Wiślana 20, Silno, 87-125 Osiek nad Wisłą |
129,60 zł |
zł145,80 |
Ustalenia Komisji zatwierdzam:
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2020-10-19 12:29
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Obrowo
RRG.271.IV.2020.IMM
Obrowo, dnia 08.10.2020r.
Zapytanie ofertowe
Zamawiający:
Gmina Obrowo
Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
powiat toruński
tel.(056) 678-60-22
e-mail: przetargi@obrowo.pl
www.obrowo.pl
ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 tys. euro na zadanie w zakresie: zimowego utrzymania w sezonie 2020 – 2021 dróg gminnych i chodników: przy drodze krajowej nr 10, drodze wojewódzkiej nr 258, przy ul. Leśnej, Szkolnej, Kalinowej oraz Owocowej w Brzozówce, przy ul. Aleja Lipowa w Obrowie oraz przy drodze gminnej w centrum wsi Dobrzejewice i miejscowości Łążyn.
- Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym
utrzymaniem dróg gminnych na terenie gminy Obrowo w 10 rejonach, polegających w szczególności na:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym
- likwidacji skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przyjęcie na siebie obowiązku utrzymania stałej przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzeniu akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych – opady śniegu, marznącego deszczu, zawieje, zamiecie śnieżne, niskie temperatury;
- utrzymaniu w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych
i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy; - posiadanie dostępu do materiałów wykorzystywanych do posypywania dróg i chodników (np. żwiru lub piasku z dodatkiem soli w stosunku 5:1);
- zapewnieniu, w miarę potrzeb, całodobowego pogotowia zimowego, z uwzględnieniem całodobowej dyspozycyjności Wykonawcy pod numerem telefonu wskazanym w ofercie.
1.2. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace określone w pkt. 1 ppkt. 1, tylko na
telefoniczne zgłoszenie zamawiającego lub osoby wskazanej przez zamawiającego,
nie później niż w ciągu godziny od zgłoszenia. Wykaz rejonów odśnieżania
i posypywania dróg objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 2 do
zaproszenia do składania ofert. Wykonawca może wskazać max 2 rejony.
RRG.6220.I.I.2020.SK
Obrowo, 30.06.2020 r.
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
- Postępowanie o udzielenie zamówienia – zapytanie ofertowe - poniżej 30000 Euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843):
„Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Obrowo”.
Dane o oferentach:
Oferty składano do dnia 30.06.2020 r. do godz. 09:00
Liczba złożonych ofert: 5
Nr oferty |
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy |
Cena zł brutto |
1. |
PreZero Service Centrum sp. z o.o. |
29 551,82 zł |
2. |
Paź Bogusław Auto-Złom, USŁUGI POGRZEBOWE ”EDEN” Świniary Stare, |
41 593,53 zł |
3. |
GREENLAND TECHNOLOGY Paweł Lewandowski ul. Skoroszewska 5/63, |
33 750,32 zł |
4. |
„ECO-POL” sp. z o.o. ul. Dworcowa 9, |
41 496,30 zł |
5. |
Logistyka Odpadów Azbestowych Sp. z o.o. sp.k. ul. Szkolna 20, 43-300 Bielsko- Biała |
43 156,15 zł |
- Do realizacji inwestycji wybrano ofertę PreZero Service Centrum sp. z o.o. ul. Łąkoszyńska 127, 99-300 Kutno.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2020-06-30 13:58
- zmodyfikował: Przemysław Cąbrowskiostatnia modyfikacja: 2020-06-30 14:03
Informacja
Urząd Gminy Obrowo informuje, iż wydłuża termin składania ofert na realizacje zadania p.n.: „Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Obrowo” do dnia 30.06.2020r., do godz. 9:00.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sylwia Knyszyńska
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2020-06-24 13:40
Zapytanie ofertowe - Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Obrowo
- Zapytanie ofertowe azbest (Skan) 362.41kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2020-06-01 09:37