Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W OBROWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • -
  • -

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.obrowo.pl

Treść strony

Zarządzenie nr 139/2021 Wójta Gminy Obrowo z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wdrożenia w Urzędzie Gminy Obrowo procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-03-11 12:29

Zgłoszenia dokonywane mogą być poprzez dedykowane poufne kanały zgłoszeń funkcjonujące w Urzędzie Gminy Obrowo, w szczególności:

  1. za pomocą poczty elektronicznej na adres: sygnalista@obrowo.pl w zaszyfrowanym pliku. Szyfr do pliku należy przekazać pracownikowi osobiście lub telefonicznie;
  2. w formie listownej w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo z dopiskiem na kopercie, np. „Zgłoszenie nieprawidłowości”, „Zgłoszenie nieprawidłowości – do rąk własnych pracownika referatu organizacyjnego”;
  3. osobiście lub telefonicznie do pracownika wyznaczonego w Urzędzie (nr tel. 605162472). Pracownik, do którego osobiście lub telefonicznie zgłoszono nieprawidłowość dokumentuje zgłoszenie w formie karty zgłoszenia, protokołu, nagrania rozmowy;
  4. poprzez wrzucenie pisma do skrzynki na listy zamieszczonej przy głównych drzwiach wejściowych do Urzędu. Skrzynka opróżniana jest systematycznie tj. w poniedziałki i czwartki. Z czynności tej sporządzany jest protokół.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Słupczewska
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-03-10 08:07

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-03-10 08:07

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 808
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-03-11 12:30:05