Treść strony
Obrowo, dnia 27.06.2022 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza do złożenia ofert na
„Bieżące utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie Gminy Obrowo”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Usługa
- Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2022 r.
- Przedmiotem umowy jest bieżące utrzymanie ścieżek rowerowych o długości 20 680 mb na terenie Gminy Obrowo. Zakres zamówienia obejmuje:
- koszenie poboczy oraz usuwania chwastów,
- karczowanie krzaków,
- uprzątnięcie z drogi rowerowej oraz punktów odpoczynkowych śmieci, liści i kamieni,
- usługa będzie wykonana dwukrotnie w miesiącach: lipiec, wrzesień
- Oferty należy składać do dnia 01.07.2022r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 01.07.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
- Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Dawid Głowacki – tel. 56 678 60 22 wew. 163
Załączniki:
„Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-27 14:24
- Zapytanie ofertowe 507.45kB
- Załącznik nr 2 - projekt umowy 490.89kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-27 14:25
Informacja o złożonych ofertach "Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina"
- Informacja 214.68kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-17 12:29
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-17 12:29
Obrowo, dnia 09.06.2022 r.
RIiFZ.271.VI.2022.KRDG
Odpowiedzi na pytania Wykonawców w postępowaniu pn.
„Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Pytanie: Czy diagnoza będzie przeprowadzona w siedzibie Zamawiającego i czy ma być wykonana osobiście przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje potwierdzone imiennym certyfikatem?
Odpowiedź: Zgodnie § 4 ust 6 projektu umowy „Prace związane z wykonaniem przedmiotu umowy (m.in. z pozyskaniem informacji, dokumentów i innych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa) będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi za pomocą środków zdalnej komunikacji”. Zamawiający wymaga, aby audyt został przeprowadzony osobiście przez osobę posiadającą certyfikat, o którym mowa w Zapytaniu Ofertowym.
Zamawiający informuje, że pytania oraz udzielone wyjaśnienia stają się integralną częścią Zapytania Ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-09 12:46
Obrowo, dnia 08.06.2022 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza do złożenia ofert na
„Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Usługa
- Termin realizacji zamówienia: do 31.07.2022 r.
- Przedmiot zamówienia jest wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
- Oferty należy składać do dnia 15.06.2022r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 15.06.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
- Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Dawid Głowacki –tel. 56 678 60 22 wew. 163
Załączniki:
„Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-08 15:11
- Zapytanie ofertowe 481.84kB
- Załącznik nr 1 - formularz ofertowy 127.28kB
- Załącznik nr 2 - wykaz osób 125.81kB
- Załącznik nr 3 - projekt umowy 500.29kB
- Załącznik nr 4 20.77kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-06-08 15:12
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych
- Protokół 207.55kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Ryłowicz
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-02-22 14:22
Pytanie i odpowiedź dotyczące zamówienia: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych z dnia 21.02.2022 r.
- Pytania i odpowiedzi 511.97kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Ryłowicz
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-02-21 08:19
Obrowo, 16.02.2022 r.
RIiFZ.271.III.2022.KRDG
Odpowiedzi na pytania Wykonawców w postępowaniu pn.
"Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych "
Pytanie:
- Jaka będzie średnioroczna ilości wykonywanych przelewów?
Odpowiedź: Średnioroczna ilość wykonywanych przelewów – 60.000 szt.
- Jaka będzie średnioroczna ilości operacji masowych?
Odpowiedź: Średnioroczna ilość przelewów masowych – 38.000 szt.
- Jaka będzie roczna kwota wypłaty zasiłków z GOPS?
Odpowiedź: Planowana roczna kwota wypłat zasiłków z GOPS – 370.000 zł.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Ryłowicz
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-02-16 09:44
Obrowo, dnia 15.02.2022 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia
na "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych"
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Usługa
- Termin realizacji zamówienia: od 01.03.2022 r. do 28.02.2023 r.
- Przedmiot zamówienia: wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wzorem treści oferty zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie cenowe”.
2) Szczegółowy opis kryteriów przyjętych przez Zamawiającego do oceny ofert zawarto w załączniku nr 2 do ogłoszenia.
Osoba do kontaktu - Joanna Faleńska, tel. (56) 678 60 22 wew.154
Termin i miejsce składania ofert:
- 22.02.2022 r. godz. 10:00,
- sekretariat Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
- przetargi@obrowo.pl
Ofertę należy złożyć*:
- w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego z dopiskiem oferta na: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych, nie otwierać do dnia 22.02.2022 r. do godz. 10:15.
- e – mailem na adres: przetargi@obrowo.pl
Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle drogą elektroniczną do Wykonawców powiadomienia o wynikach postępowania.
Załączniki:
- Formularz – „zapytanie cenowe” wraz z załącznikiem.
- Szczegółowy opis kryteriów.
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-02-15 14:20
- Druk oferty 311.5kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-02-16 11:17
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-02-01 13:06
Obrowo, dnia 28.01.2022 r.
RIiFZ.271.II.2022.KRDG
Odpowiedzi na pytania Wykonawców
w postępowaniu pn. „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.”
- Kto wykona komory przewiertowe?
Odpowiedź: Wykona Wykonawca.
- Kto zagospodaruje płuczkę wiertniczą?
Odpowiedź: Po stronie Wykonawcy.
- W jakim miejscu na planie pomiędzy miejscami oznaczonymi jako SR i T2 znajduje się przecisk ? Zgodnie z planem pomiędzy tymi punktami jest przewiert 125 mm.,
Odpowiedź: Zgodnie z opisem technicznym punkt 6.1:
Odcinki, gdzie kanalizacja przechodzi przez drogę poprzecznie należy wykonać przeciskiem w rurze osłonowej PE100 RC SDR 17 DZ=315x18,7mm, dotyczy odcinków Odcinek S6 - S7 oraz S4 - S3, rys S1 i S10
- Czy zamawiający udostępni miejsce do poboru wody na cele sporządzenia płuczki wiertniczej.
Odpowiedź: Zamawiający udostępni miejsce poboru wody na cele sporządzenia płuczki wiertniczej.
- W umowie zapisano, że w zakresie prac wykonawcy jest posadowienie studni i ich połączenie, natomiast w ogłoszeniu o postępowaniu taki zapis nie uwzględnia zakresu prac. Proszę o wyjaśnienie o jakie studnie chodzi i czy w ogóle odnosi się ten zapis do przedmiotu postępowania? czy to błąd?
Odpowiedź: Wykonawca ma obowiązek posadowienia studni występujących na odcinku przewiertu, zgodnie z projektem.
- Rura osłonowa 315 uwidoczniona pomiędzy studniami S6 I S7 wg projektu jest przedstawiona z spadkiem 0,5 % co jest wartością nie przeznaczoną dla wykonywania przewiertem sterowanym HDD jak i przeciskiem ze względu na specyfikę technologii, dla przewodów grawitacyjnych. Pytanie brzmi czy w zakresie wykonania jest również ten odcinek? a jeśli tak to jak zostanie rozwiązany problem w przypadku niepowodzenia podczas próby wykonania z należytym spadkiem, ze względu na brak wiedzy odnośnie geologicznych uwarunkowań terenu, oraz specyfikę technologii HDD.
Odpowiedź: Odcinek S6 - S7 oraz S4 - S3 należy wykonać w sposób nie uszkadzający nawierzchni drogowej metodą umożliwiającą wykonanie zgodnie z projektem.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-28 09:36
Obrowo, dnia 27.01.2022 r.
RIiFZ.271.II.2022.KRDG
Dotyczy Postępowania: pn. „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.”
Zamawiający w związku zadanymi pytaniami przez Wykonawców, zmienia termin składania ofert w postępowaniu z dnia 28.01.2022 r. godz. 10:00 na 01.02.2022 r. godz. 10:00.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-27 15:08
Obrowo, dnia 25.01.2022 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza do złożenia ofert na
„Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Robota budowlana
- Termin realizacji zamówienia: do 25.02.2022 r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo Gmina Obrowo wzdłuż ul. Osiedlowej od studni SR do punktu T2 zgodnie z załączoną dokumentacją stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie ofertowe”).
- Oferty należy składać do dnia 28.01.2022r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 28.01.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
- Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Artur Słomkowski –tel. 56 678 60 22 wew. 183
Załączniki:
- „Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-25 09:29
- Zapytanie ofertowe 447.42kB
- Załącznik nr 2 - projekt umowy 354.23kB
- Załącznik nr 3 6318.39kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-25 09:30
Obrowo, dnia 24.01.2022 r.
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
dot. postępowania: ”Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizacje tłoczną w m. Szembekowo”
Zamawiający z powodu wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym unieważnia postępowanie oraz wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniu pn. ”Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizacje tłoczną w m. Szembekowo”.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie opisał w sposób precyzyjny przedmiotu zamówienia, co spowodowało nie ujęcie całego zakresu prac w ramach niniejszego postępowania. W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wskazał, iż Wykonawca będzie musiał oprócz przewiertów wykonać przecisk oraz zgrzewanie rur. Brak tego zapisu mógł wprowadzić w błąd Wykonawców składających oferty, którzy mogli nie ująć tego zakresu prac w wycenie.
Mając na uwadze racjonalne i efektywne wydatkowanie środków publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie. Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu o terminie wszczęcia kolejnego postępowania.
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-24 08:51
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł
- Protokół 290.63kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-20 11:47
Obrowo, dnia 13.01.2022 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie zamówienia
na „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Robota budowlana
- Termin realizacji zamówienia: do 18.02.2022 r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo gm. Obrowo wzdłuż ul. Osiedlowej od studni SR do punktu T2 zgodnie z załączoną dokumentacją stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie ofertowe”).
- Oferty należy składać do dnia 20.01.2021r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 20.01.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo),
- Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Artur Słomkowski – 56 678 60 22 wew. 183
Załączniki:
- „Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-13 13:44
- zmodyfikował: Przemysław Cąbrowskiostatnia modyfikacja: 2022-01-13 13:51
- załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf 348.72kB
- załącznik nr 3.pdf 6318.39kB
- zapytanie ofertowe.pdf 436.73kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-13 13:40
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - dowóz uczniów do czterech szkół z terenu Gminy Obrowo
- Protokół 98.65kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-14 08:23
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Łęg-Osiek
- Protokół 104.35kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Zielińska
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-14 08:20
Obrowo, 08.12.2021 r.
ROiS.4464.2.2021.JZ
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Gmina Obrowo
zaprasza do złożenia oferty na usługę dowozu i odwozu uczniów:
- Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Stajenczynki i Łęg-Osiek gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz oraz odwozy dodatkowe w ciągu dnia – od 2 do 4 kursów dodatkowych), w dni nauki szkolnej, w roku 2022 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec – sierpień 2022).
Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 500 km.
- Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Smogorzewiec 13A gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz), w dni nauki szkolnej, w roku 2022 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec – sierpień 2022).
Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 250 km.
Wykonawca zapewnia pojazd sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem OC, aktualnymi przeglądami technicznymi i innymi.
Przewoźnik odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie dowozu i odwozu.
Wykonawca zapewnia opiekę nad dziećmi w trakcie dowozu.
Wykonawca posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż 9+1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.
Wykonawca zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.
Wykonawca z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.
- Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2022 r.
- Okres gwarancji: n/d
Miejsce i termin złożenia oferty od 10.12.2021 do 16.12.2021 r. do 15.15 w sekretariacie Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: edukacja@obrowo.pl.
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
- Cena: 100 %.
- Termin otwarcia ofert: 12.2021 godz. 7.30
- Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:
edukacja@obrowo.pl.
/Joanna Zielińska/
Kierownik referatu oświaty i sportu
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-12-09 15:01
Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Łążyn II
- Protokół 101.16kB
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2022-01-14 08:21
Obrowo, 08.12.2021 r.
ROiS.4464.3.2021.JZ
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Gmina Obrowo
zaprasza do złożenia oferty na:
Wynajem autobusu do przewozu osób 28 + 1 bez kierowcy do przewozu uczniów szkoły z obwodu Szkoły Podstawowej w Łążynie II w celu przywozu i odwozu uczniów.
Wynajem autobusu do przewozu osób 28 + 1 do przewozu uczniów szkoły z obwodu Szkoły Podstawowej w Łążynie II w celu przywozu i odwozu uczniów zgodnie, z rozkładem lekcji uczniów od godz. 7.00 do 16.00, w dni nauki szkolnej, w roku 2021 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec-sierpień 2021). Przewidywana długość tygodniowej trasy – maksymalnie do 700 km.
Wynagrodzenie przysługiwać będzie wyłącznie za wykonane kursy.
Odwołanie kursu następować będzie telefonicznie, elektronicznie, bez ograniczenia czasowego, zgodnie z aktualną sytuacją w szkole.
Wynajmujący pojazd zapewnia sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany pojazd. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem OC, aktualnymi przeglądami technicznymi.
Koszty paliwa, napraw, związane z eksploatacją pojazdu i inne ponosi wykonawca.
Wynajmujący posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż 28 + 1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.
Wynajmujący zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.
Wynajmujący z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.
- Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2022 r.
- Okres gwarancji: n/d
Miejsce i termin złożenia oferty od 10.12.2021 do 16.12.2021 r. do godz. 15.15 w sekretariacie Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:
edukacja@obrowo.pl.
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
- Cena: 100%.
- Termin otwarcia ofert: 12.2021 godz. 7.30
- Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska
- Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:
edukacja@obrowo.pl.
/Joanna Zielińska/
Kierownik referatu oświaty i sportu
Metryka
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2021-12-09 14:56
- zmodyfikował: Przemysław Cąbrowskiostatnia modyfikacja: 2021-12-09 15:01