Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W OBROWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • -
  • -

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.obrowo.pl

Treść strony

Obrowo, dnia 27.06.2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo

Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych

zaprasza do złożenia ofert na

 „Bieżące utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie Gminy Obrowo”

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Usługa
  • Termin realizacji zamówienia: do 30.09.2022 r.
  • Przedmiotem umowy jest bieżące utrzymanie ścieżek rowerowych o długości 20 680 mb na terenie Gminy Obrowo. Zakres zamówienia obejmuje:
    • koszenie poboczy oraz usuwania chwastów,
    • karczowanie krzaków,
    • uprzątnięcie z drogi rowerowej oraz punktów odpoczynkowych śmieci, liści i kamieni,
      • usługa będzie wykonana dwukrotnie w miesiącach: lipiec, wrzesień
    • Oferty należy składać do dnia 01.07.2022r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo,  ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 01.07.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
    • Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Dawid Głowacki – tel. 56 678 60 22 wew. 163

Załączniki:

„Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-06-27 14:24

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-06-27 14:25

 

Informacja o złożonych ofertach "Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina"

  • Metryka

    • opublikował: Przemysław Cąbrowski
      data publikacji: 2022-06-17 12:29

drukuj (Informacja o złożonych ofertach "Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina")

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-06-17 12:29

Obrowo, dnia 09.06.2022 r.

RIiFZ.271.VI.2022.KRDG

Odpowiedzi na pytania Wykonawców w postępowaniu pn.

„Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

Pytanie: Czy diagnoza będzie przeprowadzona w siedzibie Zamawiającego i czy ma być wykonana osobiście przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje potwierdzone imiennym certyfikatem?

Odpowiedź: Zgodnie § 4 ust 6 projektu umowy „Prace związane z wykonaniem przedmiotu umowy (m.in. z pozyskaniem informacji, dokumentów i innych materiałów niezbędnych do przeprowadzenia diagnozy cyberbezpieczeństwa) będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji usługi za pomocą środków zdalnej komunikacji”. Zamawiający wymaga, aby audyt został przeprowadzony osobiście przez osobę posiadającą certyfikat, o którym mowa w Zapytaniu Ofertowym.

Zamawiający informuje, że pytania oraz udzielone wyjaśnienia stają się integralną częścią Zapytania Ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert.

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-06-09 12:46

Obrowo, dnia 08.06.2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo

Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych

zaprasza do złożenia ofert na

 „Przeprowadzenie audytu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo w ramach projektu Cyfrowa Gmina”

 Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Usługa
  • Termin realizacji zamówienia: do 31.07.2022 r.
  • Przedmiot zamówienia jest wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU  działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
  • Oferty należy składać do dnia 15.06.2022r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo,  ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 15.06.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
  • Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Dawid Głowacki –tel. 56 678 60 22 wew. 163

Załączniki:

„Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-06-08 15:11

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-06-08 15:12

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych

drukuj (Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Ryłowicz
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-02-22 14:22

Pytanie i odpowiedź dotyczące zamówienia: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych z dnia 21.02.2022 r.

drukuj (Pytanie i odpowiedź dotyczące zamówienia: Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych z dnia 21.02.2022 r.)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Ryłowicz
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-02-21 08:19

Obrowo, 16.02.2022 r.

RIiFZ.271.III.2022.KRDG

Odpowiedzi na pytania Wykonawców w postępowaniu pn.
"Prowadzenie obsługi bankowej Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych "

Pytanie:

  1. Jaka będzie średnioroczna ilości wykonywanych przelewów?

Odpowiedź: Średnioroczna ilość wykonywanych przelewów – 60.000 szt.

  1. Jaka będzie średnioroczna ilości operacji masowych?

Odpowiedź: Średnioroczna ilość przelewów masowych – 38.000 szt.

  1. Jaka będzie roczna kwota wypłaty zasiłków z GOPS?

Odpowiedź: Planowana roczna kwota wypłat zasiłków z GOPS – 370.000 zł.

Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kamila Ryłowicz
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-02-16 09:44

Obrowo, dnia 15.02.2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo

Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych

zaprasza
do złożenia propozycji cenowej na wykonanie zamówienia

na "Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych"

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Usługa
  • Termin realizacji zamówienia: od 01.03.2022 r. do 28.02.2023 r.
  • Przedmiot zamówienia: wykonanie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych.

1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wzorem treści oferty zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie cenowe”.

2) Szczegółowy opis kryteriów przyjętych przez Zamawiającego do oceny ofert zawarto w załączniku nr 2 do ogłoszenia.

Osoba do kontaktu - Joanna Faleńska, tel. (56) 678 60 22 wew.154

Termin i miejsce składania ofert:

  • 22.02.2022 r. godz. 10:00,
  • sekretariat Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
  • przetargi@obrowo.pl

Ofertę należy złożyć*:

  1. w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie zamawiającego z dopiskiem oferta na: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Obrowo oraz podległych jednostek organizacyjnych, nie otwierać do dnia 22.02.2022 r. do godz. 10:15.
  2. e – mailem na adres: przetargi@obrowo.pl

Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający wyśle drogą elektroniczną do Wykonawców powiadomienia o wynikach postępowania.

Załączniki:

  1. Formularz – „zapytanie cenowe” wraz z załącznikiem.
  2. Szczegółowy opis kryteriów.

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-02-15 14:20

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-02-01 13:06

Obrowo, dnia 28.01.2022 r.

RIiFZ.271.II.2022.KRDG

Odpowiedzi na pytania Wykonawców

w postępowaniu pn. „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.”

  1. Kto wykona komory przewiertowe?

Odpowiedź: Wykona Wykonawca.

  1. Kto zagospodaruje płuczkę wiertniczą?

Odpowiedź: Po stronie Wykonawcy.

  1. W jakim miejscu na planie pomiędzy miejscami oznaczonymi  jako SR i T2 znajduje się przecisk ? Zgodnie z planem pomiędzy tymi punktami jest przewiert 125 mm.,

Odpowiedź: Zgodnie z opisem technicznym punkt 6.1:

Odcinki, gdzie  kanalizacja przechodzi przez drogę poprzecznie należy wykonać przeciskiem w rurze osłonowej PE100 RC SDR 17 DZ=315x18,7mm, dotyczy odcinków Odcinek S6 - S7  oraz  S4 - S3, rys S1 i S10

  1. Czy zamawiający udostępni miejsce do poboru wody na cele sporządzenia płuczki wiertniczej.

Odpowiedź:  Zamawiający udostępni miejsce poboru wody na cele sporządzenia płuczki wiertniczej.

  1. W umowie zapisano, że w zakresie prac wykonawcy jest posadowienie studni i ich połączenie, natomiast w ogłoszeniu o postępowaniu taki zapis nie  uwzględnia zakresu prac. Proszę o wyjaśnienie o jakie studnie chodzi i czy w ogóle odnosi się ten zapis do przedmiotu postępowania? czy to błąd?

Odpowiedź: Wykonawca ma obowiązek posadowienia studni występujących na odcinku przewiertu, zgodnie z projektem.

  1. Rura osłonowa 315 uwidoczniona pomiędzy studniami S6 I S7 wg projektu jest przedstawiona z spadkiem 0,5 % co jest wartością nie przeznaczoną dla wykonywania przewiertem sterowanym HDD jak i przeciskiem ze względu na specyfikę technologii, dla przewodów grawitacyjnych. Pytanie brzmi czy w  zakresie wykonania jest również ten odcinek? a jeśli tak to jak zostanie rozwiązany problem w przypadku niepowodzenia podczas próby wykonania z należytym spadkiem, ze względu na brak wiedzy odnośnie geologicznych uwarunkowań terenu, oraz specyfikę technologii HDD.

Odpowiedź: Odcinek S6 - S7  oraz  S4 - S3 należy wykonać w sposób nie uszkadzający nawierzchni drogowej metodą  umożliwiającą wykonanie zgodnie z projektem. 

Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-28 09:36

Obrowo, dnia 27.01.2022 r.

RIiFZ.271.II.2022.KRDG

Dotyczy Postępowania: pn. „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.” 

Zamawiający w związku zadanymi pytaniami przez Wykonawców, zmienia termin składania ofert w postępowaniu z dnia 28.01.2022 r.  godz. 10:00  na 01.02.2022 r. godz. 10:00.

Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-27 15:08

Obrowo, dnia 25.01.2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo

Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza do złożenia ofert na

 „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.” 

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Robota budowlana
  • Termin realizacji zamówienia: do 25.02.2022 r.
  • Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo Gmina Obrowo wzdłuż ul. Osiedlowej od studni SR do punktu T2 zgodnie z załączoną dokumentacją stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie ofertowe”).
  • Oferty należy składać do dnia 28.01.2022r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo,  ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 28.01.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
  • Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Artur Słomkowski –tel. 56 678 60 22 wew. 183

Załączniki:

  1. „Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-25 09:29

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-25 09:30

 

Obrowo, dnia 24.01.2022 r.


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

dot. postępowania: ”Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizacje tłoczną w m. Szembekowo”

Zamawiający z powodu wystąpienia okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym unieważnia postępowanie oraz wybór oferty najkorzystniejszej w postępowaniu pn. ”Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizacje tłoczną w m. Szembekowo”.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie opisał w sposób precyzyjny przedmiotu zamówienia, co spowodowało nie ujęcie całego zakresu prac w ramach niniejszego postępowania. W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wskazał, iż Wykonawca będzie musiał oprócz przewiertów wykonać przecisk oraz zgrzewanie rur. Brak tego zapisu mógł wprowadzić w błąd Wykonawców składających oferty, którzy mogli nie ująć tego zakresu prac w wycenie.
Mając na uwadze racjonalne i efektywne wydatkowanie środków publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie. Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu o terminie wszczęcia kolejnego postępowania.


Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-24 08:51

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł

drukuj (Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dawid Głowacki
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-20 11:47

                                                                               Obrowo, dnia 13.01.2022 r.

Ogłoszenie o zamówieniu

Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo

Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych

zaprasza
do złożenia ofert na wykonanie zamówienia

na „Wykonanie przewiertów sterowanych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo.”

 

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Robota budowlana
  • Termin realizacji zamówienia: do 18.02.2022 r.  
  • Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych pod kanalizację tłoczną w m. Szembekowo gm. Obrowo wzdłuż ul. Osiedlowej od studni SR do punktu T2 zgodnie z załączoną dokumentacją stanowiąca załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
    • (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia - „Zapytanie ofertowe”).
  • Oferty należy składać do dnia 20.01.2021r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo,  ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 20.01.2022 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo),
  • Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest p. Artur Słomkowski – 56 678 60 22 wew. 183

 

Załączniki:

  1. „Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami

drukuj ()

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-13 13:44
  • zmodyfikował: Przemysław Cąbrowski
    ostatnia modyfikacja: 2022-01-13 13:51

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-13 13:40

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - dowóz uczniów do czterech szkół z terenu Gminy Obrowo

drukuj (Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - dowóz uczniów do czterech szkół z terenu Gminy Obrowo)

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-14 08:23

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Łęg-Osiek

drukuj (Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Łęg-Osiek)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Zielińska
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-14 08:20

    Obrowo, 08.12.2021 r.

 ROiS.4464.2.2021.JZ

ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający: Gmina Obrowo

zaprasza do złożenia oferty na usługę dowozu i odwozu uczniów:

  • Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Stajenczynki i Łęg-Osiek gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz oraz odwozy dodatkowe w ciągu dnia – od 2 do 4 kursów dodatkowych), w dni nauki szkolnej, w roku 2022 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec – sierpień 2022).

        Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 500 km.

  • Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Smogorzewiec 13A gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz), w dni nauki szkolnej, w roku 2022 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec – sierpień 2022).

Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 250 km.

Wykonawca zapewnia pojazd sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem OC, aktualnymi przeglądami technicznymi i innymi.

Przewoźnik odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie dowozu i odwozu.

Wykonawca zapewnia opiekę nad dziećmi w trakcie dowozu.

Wykonawca posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż  9+1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.

Wykonawca zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.

Wykonawca z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.

 

  1. Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2022 r.
  2. Okres gwarancji: n/d

Miejsce i termin złożenia oferty od 10.12.2021 do 16.12.2021 r. do 15.15 w sekretariacie Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: edukacja@obrowo.pl.

  1. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
  • Cena: 100 %.
  1. Termin otwarcia ofert: 12.2021 godz. 7.30
  2. Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska
  4. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:

edukacja@obrowo.pl.

 

/Joanna Zielińska/
Kierownik referatu oświaty i sportu

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2021-12-09 15:01

Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Łążyn II

drukuj (Protokół z przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia o wartości równej lub wyższej niż 50.000,00 zł, ale niższej niż 130.000,00 zł - Łążyn II)

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-01-14 08:21

    Obrowo, 08.12.2021 r.

ROiS.4464.3.2021.JZ

ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający: Gmina Obrowo

zaprasza do złożenia oferty na:

Wynajem autobusu do przewozu osób 28 + 1 bez kierowcy do przewozu uczniów szkoły z obwodu Szkoły Podstawowej w Łążynie II w celu przywozu i odwozu uczniów.

Wynajem autobusu do przewozu osób 28 + 1 do przewozu uczniów szkoły z obwodu Szkoły Podstawowej w Łążynie II w celu przywozu i odwozu uczniów zgodnie, z rozkładem lekcji uczniów od godz. 7.00 do 16.00, w dni nauki szkolnej, w roku 2021 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec-sierpień 2021). Przewidywana długość tygodniowej trasy – maksymalnie do 700 km.

Wynagrodzenie przysługiwać będzie wyłącznie za wykonane kursy.

Odwołanie kursu następować będzie telefonicznie, elektronicznie, bez ograniczenia czasowego, zgodnie z aktualną sytuacją w szkole.

Wynajmujący pojazd zapewnia sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany pojazd. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem OC, aktualnymi przeglądami technicznymi.

Koszty paliwa, napraw, związane z eksploatacją pojazdu i inne ponosi wykonawca.

Wynajmujący posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż 28 + 1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.

Wynajmujący zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.

Wynajmujący z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.

  1. Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2022 r.
  2. Okres gwarancji: n/d

Miejsce i termin złożenia oferty od 10.12.2021 do 16.12.2021 r. do godz. 15.15 w sekretariacie Urzędu Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:

edukacja@obrowo.pl.

  1. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
  • Cena: 100%.
  1. Termin otwarcia ofert: 12.2021 godz. 7.30
  2. Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska
  4. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej:

edukacja@obrowo.pl.

/Joanna Zielińska/
Kierownik referatu oświaty i sportu

Metryka

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2021-12-09 14:56
  • zmodyfikował: Przemysław Cąbrowski
    ostatnia modyfikacja: 2021-12-09 15:01

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 227149
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2022-06-27 14:26