Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W OBROWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • -
  • -

Intranet

Zaloguj się
:
:

Przejdź do: www.obrowo.pl

Treść strony

Rejestracja zgonów

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. karta zgonu (wydaje szpital),
  2. dowód osobisty osoby zmarłej.

OPŁATY

Nie pobiera się opłaty od 1 egzemplarza odpisu aktu wydanego bezpośrednio po sporządzeniu aktu.

PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa prawo o aktach stanu cywilnego z dnia 29.09.1986 r. (Dz. U. z 1986 r. Nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)
  2. Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 09.09.2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 86, poz. 960)

TERMIN ZAŁATWIENIA

Niezwłocznie.

INFORMACJE DODATKOWE

Rejestracji zgonu dokonuje się w USC na oryginalnym druku.

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 6545
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2013-04-22 08:05:47