BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Ogłoszenia sprzedaży ruchomości »

Zarządzenie nr 99/2019

Wójta Gminy Obrowo

z dnia 25 listopada 2019 roku

w sprawie powołania komisji likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji samochodu pożarniczego Steyr 790 rok produkcji 1977 nr rej. CTR3H34 stanowiącego własność Gminy Obrowo

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506, 1309, 1696, 1815)

zarządza się, co następuje:

§1

Powołuję Komisję likwidacyjną, zwaną dalej „Komisją”, w składzie:

  1. Przewodniczący Komisji-Artur Słomkowski;
  2. Członek Komisji-Iwona Malcan- Maj;
  3. Członek Komisji- Sławomir Lewandowski

§2

  1. Do zakresu zadań Komisji należy:
  1. analiza dostarczonej dokumentacji oraz oględziny samochodu pożarniczego Steyr 790 nr rej. CTR3H34 stanowiącego własność Gminy Obrowo w celu oceny jego przydatności do dalszego użytkowania;
  2. w przypadku stwierdzenia wyeksploatowania pojazdu w stopniu uniemożliwiającym jego dalsze użytkowanie i potwierdzenia, że nie przedstawia on wartości użytkowej, przeprowadzenie likwidacji samochodu pożarniczego poprzez zezłomowanie;
  3. sporządzenie protokołu likwidacyjnego z przeprowadzonej likwidacji.
  1. Jeżeli w wyniku oceny komisja uzna, iż wskazany składnik majątku nie podlega likwidacji, komisja wskazuje sposób jego zagospodarowania i na tę okoliczność sporządza wniosek z posiedzenia, który przedstawia do zaakceptowania Wójtowi Gminy.
  2. W ramach prowadzonej likwidacji, Komisja dokonuje porównania oferowanych przez podmioty zajmujące się demontażem pojazdów, skupem złomu itp. cen zakupu i przeprowadza sprzedaż uzyskanego złomu do punktu oferującego cenę najwyższą. Oferty cenowe załącza się do protokołu likwidacyjnego.
  3. Protokół, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, zawiera w szczególności:

1) datę i miejsce sporządzenia,

2) skład osobowy komisji likwidacyjnej,

3) opis środka trwałego,

4) uzasadnienie likwidacji środka trwałego,

5) podpisy członków komisji likwidacyjnej.

  1. Uzyskane w wyniku sprzedaży środki finansowe wpłaca się na podstawie dowodu księgowego uzyskanego z punktu skupu złomu na właściwy rachunek Gminy Obrowo.

§3

Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji likwidacyjnej.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Obrowo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Obrowo.

 

 

 

 

            W związku z powyższym zarządzeniem i stanowiskiem komisji likwidacyjnej, Wójt Gminy Obrowo zaprasza podmioty zajmujące się demontażem i złomowaniem pojazdów do składania ofert dotyczących samochodu pożarniczego Steyr 790 rok produkcji 1977. Podmiot składający ofertę musi mieć możliwość wydania dokumentu wymaganego w celu wyrejestrowania pojazdu  w Starostwie Powiatowym.

Termin składania ofert do 6 grudnia 2019 r. w Sekretariacie  Urzędu Gminy Obrowo pok. nr 2. Za datę dostarczenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Gminy w Obrowie.

  • data wytworzenia: 2019-11-29
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2019-11-29 10:01
  • zmodyfikował: Przemysław Cąbrowski
    ostatnia modyfikacja: 2019-11-29 10:04
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 06:18:24
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net