Zarządzenie nr 99/2019
Wójta Gminy Obrowo
z dnia 25 listopada 2019 roku
w sprawie powołania komisji likwidacyjnej do przeprowadzenia likwidacji samochodu pożarniczego Steyr 790 rok produkcji 1977 nr rej. CTR3H34 stanowiącego własność Gminy Obrowo
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r., poz. 506, 1309, 1696, 1815)
zarządza się, co następuje:
§1
Powołuję Komisję likwidacyjną, zwaną dalej „Komisją”, w składzie:
- Przewodniczący Komisji-Artur Słomkowski;
- Członek Komisji-Iwona Malcan- Maj;
- Członek Komisji- Sławomir Lewandowski
§2
- Do zakresu zadań Komisji należy:
- analiza dostarczonej dokumentacji oraz oględziny samochodu pożarniczego Steyr 790 nr rej. CTR3H34 stanowiącego własność Gminy Obrowo w celu oceny jego przydatności do dalszego użytkowania;
- w przypadku stwierdzenia wyeksploatowania pojazdu w stopniu uniemożliwiającym jego dalsze użytkowanie i potwierdzenia, że nie przedstawia on wartości użytkowej, przeprowadzenie likwidacji samochodu pożarniczego poprzez zezłomowanie;
- sporządzenie protokołu likwidacyjnego z przeprowadzonej likwidacji.
- Jeżeli w wyniku oceny komisja uzna, iż wskazany składnik majątku nie podlega likwidacji, komisja wskazuje sposób jego zagospodarowania i na tę okoliczność sporządza wniosek z posiedzenia, który przedstawia do zaakceptowania Wójtowi Gminy.
- W ramach prowadzonej likwidacji, Komisja dokonuje porównania oferowanych przez podmioty zajmujące się demontażem pojazdów, skupem złomu itp. cen zakupu i przeprowadza sprzedaż uzyskanego złomu do punktu oferującego cenę najwyższą. Oferty cenowe załącza się do protokołu likwidacyjnego.
- Protokół, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, zawiera w szczególności:
1) datę i miejsce sporządzenia,
2) skład osobowy komisji likwidacyjnej,
3) opis środka trwałego,
4) uzasadnienie likwidacji środka trwałego,
5) podpisy członków komisji likwidacyjnej.
- Uzyskane w wyniku sprzedaży środki finansowe wpłaca się na podstawie dowodu księgowego uzyskanego z punktu skupu złomu na właściwy rachunek Gminy Obrowo.
§3
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji likwidacyjnej.
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Obrowo oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Obrowo.
W związku z powyższym zarządzeniem i stanowiskiem komisji likwidacyjnej, Wójt Gminy Obrowo zaprasza podmioty zajmujące się demontażem i złomowaniem pojazdów do składania ofert dotyczących samochodu pożarniczego Steyr 790 rok produkcji 1977. Podmiot składający ofertę musi mieć możliwość wydania dokumentu wymaganego w celu wyrejestrowania pojazdu w Starostwie Powiatowym.
Termin składania ofert do 6 grudnia 2019 r. w Sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo pok. nr 2. Za datę dostarczenia oferty uważa się datę wpływu do Urzędu Gminy w Obrowie.
data wytworzenia: 2019-11-29
opublikował: Przemysław Cąbrowski
data publikacji: 2019-11-29 10:01
zmodyfikował: Przemysław Cąbrowski
ostatnia modyfikacja: 2019-11-29 10:04