BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Obwieszczenia »

Obrowo, 07.01.2025r.

RBiOŚ.6220.17.1.2024

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania

 

Na podstawie art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 572), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.), Wójt Gminy Obrowo

zawiadamia strony postępowania

że na wniosek Gminy Obrowo, reprezentowanej przez  Zakład Instalacyjny Piotr Banach, ul. Toruńska 60, 86-200 Chełmno z dnia 30.12.2024r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na.: „Budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłoczniami/przepompowniami ścieków i przyłączami do nieruchomości w m. Obory ( gmina Obrowo) na nieruchomościach oznaczonych dz. nr geod.: 43/2, 43/3, 43/10, 82/18, 82/10, 82/14, 82/22, 82/23, 82/7, 88, 84/4, 82/5, 2060/3, 83/14, 84/5, 87/21, 81/1, 90/22, 87/20, 108/5, 92, 91/10, 190/1, 189/3, 93/7, 105/2, 101/4, 105/6, 109/2, 103/17, 103/18, 2079/6, 2079/7, 100/39, 100/49, 100/41, 184/5, 184/6, 183, 100/18, 101/5, 100/23, 100/20, 100/21, 100/45, 191/4, 2079/4, 130, 89/17, 89/18, 89/9, 89/5, 81/3, 174/13, 174/14, 175/9, 45, 46/14, 72/2, 51/14, 51/46, 51/31, 51/32, 51/58, 75/9, 75/7, 74/5, 74/8, 74/9, 2090, 2089, 2108, 2109, 2124, 2125, 2126, 2131, 2132/2, 103/2, 2079/2, 90/3, 82/35, 70/11, 70/12, 70/9, 70/10, 70/7, 74/6, 75/19, 78/11, 78/2, 78/10, 78/9, 78/8, 78/12, 78/13, 79 w miejscowości Obory, dz. nr geod. 2132/6, 51/2, 110/1, 55/1 w miejscowości Dzikowo, dz. nr geod. 264/3, 117/1, 2133/8, 272/4, 2134/4, 2129/6, 250/2, 2133/10, 171/2, 105/3, 170/24, 2134/4 w miejscowości Silno.”
Wniosek wraz z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia został przekazany do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska  w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Toruniu, oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego w Gdańsku celem wydania opinii i uzgodnień w powyższej sprawie.
Przedmiotowa inwestycja została zakwalifikowana do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko zgodnie z § 3 ust 1 pkt 81 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 1839) i zgodnie z art. 71 ust. 2 pkt 2 ustawy udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Organem właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest Wójt Gminy Obrowo.
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać uwagi i wnioski w Referacie Budownictwa i Ochrony Środowiska w pokoju nr 33 w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach urzędowania, tj.: pon., śr., czw. – 7:15-15:15, wt. – 7:15-16:15, pt. – 7:15-14:15. Doręczenie stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego zawiadomienia.

Wójt Gminy Obrowo
/-/ Andrzej Wieczyński

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2025-01-08 09:49
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 03:21:59
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net