BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Obwieszczenia »

Obrowo 13.09.2024 r. 

RBiOŚ.6220.38.13.2023

PODANIE INFORMACJI
DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI
o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Wójt Gminy Obrowo, w ramach prowadzonego postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pod nazwą „rozbudowa istniejącego gospodarstwa o budynek inwentarski – tuczarnię wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr geodezyjny 387/2 położonej w miejscowości Zębowo, gmina Obrowo”, toczącego się na wniosek Pana Bartosza Pokrzywka, zam. Zębowo 21, 87-126 Zębowo, działając na podstawie art. 10§1 art. 49 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2024r., poz. 572 t.j.)

informuje:

o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.: rozbudowa istniejącego gospodarstwa o budynek inwentarski – tuczarnię wraz z infrastrukturą techniczną na działce nr geodezyjny 387/2 położonej w miejscowości Zębowo, gmina Obrowo oraz uzyskaniu opinii od organów opiniujących postępowanie tj. Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego – Wody Polskie

Przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia strony postępowania mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy oraz zgłoszenia uwag i wniosków dotyczących planowanego zamierzenia inwestycyjnego w terminie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, pok. 33 w godzinach urzędowania (pn., śr., czw. 7:15-15:15, wt. 7:15-16:15, pt. 7:15-14:15) po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu wizyty pod numerem 56 678 60 22 wew.162 
Uwagi i wnioski złożone po upływie ww. terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Obrowo - organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, a informacje o tym, w jaki sposób zostały wzięte pod uwagę i w jakim zakresie zostały uwzględnione, zostaną wskazane w uzasadnieniu decyzji.
W niniejszej sprawie łącznie występuje ponad 10 stron postepowania, w związku z czym, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu  informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko(t.j. Dz.U z 2024., poz. 1112 j.t.), stosuje się przepis art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

Wójt Gminy Obrowo
/-/ Andrzej Wieczyński

 

  • opublikował: Maciej Kamiński
    data publikacji: 2024-09-16 12:59
  • zmodyfikował: Maciej Kamiński
    ostatnia modyfikacja: 2024-09-16 13:00

Rejestr zmian

  • zmieniono 2024-09-16 13:00 przez Maciej Kamiński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 03:56:32
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net