BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Obwieszczenia »

Obrowo, dnia 19.04.2024 r.

RBiOŚ.6220.26.2022

OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY OBROWO
O WYDANIU POSTANOWIENIA O ZAWIESZENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) - dalej zwanym „Kpa", mając na uwadze art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) - dalej zwaną „ustawą ooś", zawiadamiam strony postępowania, że w trakcie postępowania administracyjnego prowadzonego na wniosek HE4 Enterprises 1 Sp. z o.o. reprezentowanej przez pełnomocnika Panią Iwonę Cieślik, wydane zostało Postanowienie o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla  przedsięwzięcia p.n.: „budowie hali magazynowej oraz portierni, zbiorników i pompowni p.poż, zbiornika retencyjnego, stacji LNG, systemu fotowoltaicznego, parkingów i wyjazdów wraz z towarzyszącą infrastrukturą na działkach nr geodezyjne 152/1, 152/2, 152/3, 153, 154, 155, 156/1, 156/2, 326 położonej w miejscowości Głogowo, gmina Obrowo, na wniosek HE4 Enterprises 1 Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 86 d ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko organ właściwy do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia zawiesza postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

Zgodnie z art. 10 § 1 Kpa, zainteresowane strony, będące uczestnikami postępowania, mogą brać czynny udział w każdym jego stadium oraz mogą zapoznać się z aktami wyżej wymienionej sprawy. Strony mogą składać uwagi i wnioski osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w pokoju nr 31 w godzinach urzędowania, tj.: pon., śr., czw. – 715-1515, wt. – 715-1615, pt. – 715-1415 lub na piśmie za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz platformy e-puap. 

Z  up. Wójta
Zastępca Wójta
/-/ Joanna Zielińska

  • opublikował: Natalia Górzyńska
    data publikacji: 2024-04-22 07:36
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 03:48:08
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net