Obrowo, dnia 04.04.2023r.
RBiOŚ.6220.4.4.2023.SK
ZAWIADOMIENIE
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 81 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 2000 ze zm.; dalej: k.p.a.)
zawiadamiam
że zostało zakończone postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie „Elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Sąsieczno na nieruchomości numer 5/1 i 5/2” toczące się na wniosek Inwestora: CAL Sp. z o.o. ul. Szosa Lubicka 15a/37, 87-100 Toruń.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 i art. 81 k.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, umożliwić stronom wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym informuję, iż przed wydaniem decyzji zainteresowane strony mogą w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia zapoznać się ze zgromadzonym w sprawie materiałem dowodowym w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, pok. 33 w godzinach urzędowania (pn., śr., czw. 7:15-15:15, wt. 7:15-16:15, pt. 7:15-14:15). W ww. terminie zainteresowane strony mogą wypowiedzieć co do zgromadzonych w sprawie dowodów oraz zgłoszonych żądań, składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie na adres tutejszego Urzędu.
Po upływie ww. terminu zostanie wydana decyzja w sprawie.
Otrzymują:
1) Strony postępowania
2) a/a
Do wiadomości:
1) Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Toruniu
2) Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
3) Państwowe Gospodarstwo Wodne - Wody Polskie
Wójt Gminy Obrowo
/-/ mgr Andrzej Wieczyński