BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Miejscowe Plany Zagospodarowania »

OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY OBROWO

Na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022, poz. 503) oraz uchwały Nr XLIV/320/2018Rady Gminy Obrowoz dnia 11 października 2018r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Obrowo w części miejscowości Obrowo, dz. nr 15/51, 15/54,

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Obrowo w części miejscowości Obrowo, dz. nr 15/51, 15/54 wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
w dniach od 25lipca 2022 r. do 16sierpnia 2022 r., w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo,
ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach pracy urzędu.

Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się w dniu 9 sierpnia 2022 r., w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo w Świetlicy przy Urzędzie Gminy Obrowo  o godz. 10.00.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęcie w projekcie zmiany planu miejscowego może wnieść uwagi do projektu zmiany planu.
Jednocześnie w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko (SOOŚ) zgodnie z art. 39 ust. 1, art. 40, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 2373z późn. zm.) informuję, że z projektem dokumentu oraz prognozą oddziaływania na środowisko można zapoznać się w terminie i miejscu wyżej wyznaczonym, a także w postaci elektronicznej na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Obrowo.
Każdy ma prawo składania uwag i wniosków w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w/w dokumentu.
Uwagi do projektu planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko należy składać do Wójta Gminy Obrowo z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31sierpnia 2022 r.


Uwagi mogą być wnoszone:

  • pisemnie na adres: Urząd Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
  • ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy Obrowo,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: warunkizabudowy@obrowo.pl(bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym).

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Obrowo.

W związku z realizacją wymogów określonych w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 s.1, z późn. zm.) – zwanym dalej jako RODO, informujemy, że zasady przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujące Państwu prawa z tym związane, znajdują się na stronie www.bip.obrowo.pl w zakładce https://www.bip.obrowo.pl/8980,ochrona-danych-osobowych.

Wójt Gminy Obrowo 

/-/ mgr Andrzej Wieczyński

  • opublikował: Natalia Górzyńska
    data publikacji: 2022-07-15 13:39
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 06:18:24
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net