Obrowo, dnia 20.10.2025 r.
Ogłoszenie o zamówieniu
Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych
zaprasza
do złożenia ofert na
„Wykonanie przeglądów gwarancyjnych i serwisowych instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła w ramach projektu pn.: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo – etap II” – CZĘŚĆ I (fotowoltaika);CZEŚĆ II (pompy ciepła)”
Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:
- Usługa
- Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy
- Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie przeglądów gwarancyjnych i serwisowych instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła w ramach projektu pn.:Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo – etap II” – CZĘŚĆ I (fotowoltaika); CZEŚĆ II (pompy ciepła)”
- Oferty należy składać do dnia 23.10.2025 r. do godziny 10:00 w biurze podawczym Urzędu Gminy Obrowo pokój nr 10, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: pozyskiwaniefunduszy@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 23.10.2025 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
- Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Kamila Ryłowicz, tel. 56 678 60 22 wew. 185
Załączniki:
„Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Beata Linda-Kozak
- Opublikował Maciej Kamiński
- Data publikacji 2025-10-20 10:05
Metryka
- Opublikował Maciej Kamiński
- Data publikacji 2025-10-20 10:05