BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Zamówienia publiczne »
  • Zamówienia do 130 000 zł netto »

Obrowo, dnia 16.01.2024 r.


Ogłoszenie o zamówieniu


Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo


Na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo Nr 5/2021 z dnia 11.01.2021r. w sprawie: wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości niższej niż 130.000 złotych

zaprasza
do złożenia ofert na

„Wyposażenie budynku OSP Dobrzejewice w miejscowości Głogowo”

Informacja o zamówieniu ze wskazaniem:

  • Dostawa
  • Termin realizacji zamówienia: 02.02.2024r.
  • Przedmiotem zamówienia jest „Wyposażenie budynku OSP Dobrzejewice w miejscowości Głogowo”
  • Oferty należy składać do dnia 19.01.2024 r. do godziny 10:00 w biurze podawczym Urzędu Gminy Obrowo pokój nr 10, ul. Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo. Zamawiający dopuszcza także złożenie oferty elektronicznie na adres e-mail: przetargi@obrowo.pl (otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 19.01.2024 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy Obrowo)
  • Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Kamila Ryłowicz, Dawid Głowacki – tel. 56 678 60 22 wew. 163

Załączniki:
„Zapytanie ofertowe” wraz z załącznikami

  • opublikował: Maciej Kamiński
    data publikacji: 2024-01-16 10:22
  • Zapytanie ofertowe.pdf (PDF) 564.73kB
  • Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx (DOCX) 84.55kB
  • Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo-cenowy (PDF) 223.65kB
  • Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo-cenowy.doc (DOC) 328.5kB
  • Załącznik nr 3 - projekt umowy.pdf (PDF) 302.14kB
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 06:23:47
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net