BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego »

Obrowo, 13 września 2021 r.

OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY OBROWO
o wyłożeniu do publicznego wglądu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego gminy Obrowo

Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. 2020 poz. 293 ze zm.), art. 39 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247) oraz uchwały nr XXIV/153/2009 Rady Gminy Obrowo z dnia 02czerwca 2009 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrowo.

zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu

projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrowo wraz zprognozą oddziaływania na środowisko w dniach od 21 września 2021 r. do 21 października 2021 r.w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach pracy Urzędu oraz o publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Obrowo(www.bip.obrowo.pl)
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego rozwiązaniami odbędzie się w dniu  01 października 2021 r. o godz. 13.00w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie studium oraz w prognozie oddziaływania na środowisko może wnieść uwagi.

Uwagi do projektu studium należy składać w formie pisemnej do Wójta Gminy Obrowo w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 listopada 2021 r.:

  • pocztą na adres Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
  • za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadanie publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 670) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP,
  • ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, w godzinach pracy Urzędu,
  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: obrowo@obrowo.pl

Uwaga powinna zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres oraz oznaczenia nieruchomości (nr działki, arkusz mapy), której uwaga dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Obrowo.

Wójt Gminy Obrowo 

/-/ mgr Andrzej Wieczyński

  • opublikował: Natalia Górzyńska
    data publikacji: 2021-09-13 15:04
  • zmodyfikował: Natalia Górzyńska
    ostatnia modyfikacja: 2021-09-13 15:06
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-05-09 09:23:13
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net