BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Urząd Gminy Obrowo »
  • Jak załatwić sprawę w Urzędzie »
  • Referat Oświaty i Sportu »

Zgodnie z § 11 pkt. 6 Zarządzenia Wójta Gminy Obrowo nr 72/2024 z dnia 17 lipca 2024 r. w skład Referatu Oświaty i Sportu wchodzą następujące stanowiska pracy:

  1. Kierownik Referatu;
  2. Wieloosobowe stanowisko ds. oświaty i sportu;
  3. Koordynator sportu;
  4. Opiekunowie dowozu osób niepełnosprawnych. Sprzątaczki;
  5. Opiekun przewozu dzieci i młodzieży (w czasie do i ze szkoły). Sprzątaczka;
  6. Opiekuna przewozu dzieci i młodzieży (w czasie do i ze szkoły). Pracownik gospodarczy;
  7. Kierowcy autobusów;
  8. Stanowisko ds. funduszy zewnętrznych;
  9. Stanowisko ds. inwestycji.

Zgodnie z § 18 do zadań i kompetencji Referatu ds. Oświaty i Sportu należy:

  1. Prowadzenie spraw wynikających z przepisów oświatowych w tym. m.in. ustaw o systemie oświaty, Prawo oświatowe, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, prowadzanie spraw związanych z zakładaniem, przekształcaniem i likwidacją szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Obrowo.
  2. Przygotowywanie i prowadzenie obsługi techniczno – organizacyjnej konkursów na stanowiska dyrektorów szkół.
  3. Przygotowywanie postępowań o nadanie stopnia awansu zawodowego dla nauczycieli mianowanych.
  4. Współdziałanie z Kuratorem Oświaty w zakresie:
    a.    oceny pracy dyrektorów szkół i placówek, 
    b.    badania jakości pracy szkół i przedszkoli.
  5. Współdziałanie z innymi instytucjami państwowymi i organizacjami w zakresie funkcjonowania i rozwoju oświaty i sportu.
  6. Przygotowywanie i rozliczanie konkursów otwartych na sport.
  7. Prowadzenie spraw organizacyjnych szkół.
  8. Przygotowywanie decyzji dotyczącej pomocy de minimis pracodawcom kształcącym młodocianych pracowników
  9. Przygotowywanie dokumentacji związanej z opiniowaniem arkuszy organizacyjnych szkół.
  10. Prowadzenie systemu informacji oświatowej (SIO).
  11. Prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
  12. Prowadzenie ewidencji spełniania obowiązku nauki.
  13. Opracowywanie prognoz, analiz, ocen oraz sprawozdań w ramach prowadzonych spraw.
  14. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy oraz zarządzeń Wójta Gminy, w części dotyczącej zakresu działania tego stanowiska.
  15. Organizacja dowozu dzieci do szkół i placówek.
  16. Współdziałanie z placówkami oświatowymi w realizacji projektów i innych przedsięwzięć.
  17. Prowadzenie spraw z zakresu pomocy materialnej i motywacyjnej dla uczniów, wydawanie decyzji.
  18. Współdziałanie z koordynatorem sportu w zakresie rozwoju kultury fizycznej na terenie gminy.
  19. Realizacja wniosków o udzielanie dotacji niepublicznym szkołom i placówkom oświatowym.
  20. Opiniowanie projektów organizacyjnych placówek na dany rok szkolny.
  21. Koordynowanie funkcjonowania oraz nadzór i kontrola działalności publicznych szkół podstawowych i liceum, szkoły muzycznej oraz przedszkoli publicznych.
  22. Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi.
  23. Sprawowanie nadzoru nad kierowcami autobusów gminnych i busa do przewozu osób z niepełnosprawnościami (m.in.: czas pracy, karty pracy, rozliczanie paliwa, przechowywanie danych z tachografów autobusów oraz przekazywanie danych z karty kierowcy i tachografów autobusów do działu kadr celem ewidencji czasu pracy; sprawowanie pieczy nad Kartą Przedsiębiorcy).
  24. Redagowanie kwartalnika gminnego „Kurier Obrowa”.

 

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2017-01-24 15:25
  • zmodyfikował: Maciej Kamiński
    ostatnia modyfikacja: 2024-11-05 15:05

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-01-24 15:28 przez Administrator - UG Obrowo
  • zmieniono 2020-11-13 10:23 przez Przemysław Cąbrowski
  • zmieniono 2020-11-13 10:24 przez Przemysław Cąbrowski
  • zmieniono 2024-11-05 15:05 przez Maciej Kamiński
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 06:36:14
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net