BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>URZĘDU GMINY W OBROWIE

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ URZĘDU GMINY W OBROWIE

  • Menu przedmiotowe »
  • Zamówienia publiczne »
  • Zamówienia do 130 000 zł netto »

Gmina Obrowo
ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo
NIP: 879 266 82 60

Znak sprawy: ROiS.4464.9.2021.JZ

Obrowo,12.12.2022 r.

ZAPYTANIE CENOWE

  1. Zamawiający: Gmina Obrowo
    zaprasza do złożenia oferty na usługę dowozu i odwozu uczniów:
    1) Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Stajenczynki i Łęg-Osiek gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz oraz odwozy dodatkowe w ciągu dnia – od 2 do 4 kursów dodatkowych), w dni nauki szkolnej, w roku 2023 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec – sierpień 2023).
    Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 500 km.
    2) Usługa dowozu i odwozu uczniów z miejscowości Smogorzewiec 13A gm. Obrowo do Zespołu Szkół w Osieku nad Wisłą zgodnie z rozkładem zajęć lekcyjnych w szkole od godz. 7.00 do 16.00 (przywóz, odwóz), w dni nauki szkolnej, w roku 2023 z wyłączeniem okresu wakacji letnich (lipiec – sierpień 2023).
    Przewidywana długość tygodniowej trasy – do 250 km.
    Wykonawca zapewnia pojazd sprawny technicznie i odpowiednio dostosowany. Przewozy uczniów muszą odbywać się wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ruchu drogowego z ważną licencją na przewóz osób, ubezpieczaniem OC, aktualnymi przeglądami technicznymi i innymi.
    Przewoźnik odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie dowozu i odwozu.
    Wykonawca zapewnia opiekę nad dziećmi w trakcie dowozu.
    Wykonawca posiadać musi rezerwy transportowe umożliwiające zapewnienie ciągłości świadczenia usługi. W razie awarii środka transportu w trakcie przewozu, wynajmujący zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego nie mniejszego niż 9+1 i nie zwalnia to wynajmującego od wykonania przedmiotu umowy. Transport zastępczy należy zorganizować w czasie 15 minut zegarowych licząc od momentu kiedy winien się rozpocząć przewóz zgodnie z opisem zadania.
    Wykonawca zapewni uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki higieny, w tym regularnie ozonowanie pojazdu z częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz/tydzień.
    Wykonawca z chwilą rozpoczęcia przewozu przejmuje na siebie odpowiedzialność za wynikłe szkody związane z przewozem uczniów.

  2. Termin realizacji/wykonania zamówienia: styczeń – grudzień 2023 r. 
  3. Okres gwarancji: n/d
  4. Miejsce i termin złożenia oferty od 12.12.2022 r. do 16.12.2022 r. do 14.15 w sekretariacie Urzędu
    Gminy w Obrowie, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo lub za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: edukacja@obrowo.pl. 
  5. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
    1) Cena: 100 %. 
  6. Termin otwarcia ofert: 19.12.2022 r. godz. 7.30 
  7. Warunki płatności przelew 14 dni od daty wpływu faktury 
  8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Zielińska 
  9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Ofertę można złożyć osobiście/przez pełnomocnika w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Zamawiającego lub jako skan podpisanych dokumentów poprzez przesłanie faksem lub jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej: edukacja@obrowo.pl.

/-/ Joanna Zielińska
Zastępca Wójta
Gminy Obrowo

  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-12-12 14:57
  • Wzór oferty (DOCX) 12.6kB
  • opublikował: Przemysław Cąbrowski
    data publikacji: 2022-12-12 14:57
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-15 06:27:21
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net