Obrowo, dnia 24.10.2017r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Obrowo w trybie zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na:
Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
„w miejscowości Osiek n/Wisłą dla części działek nr 515/2, 146/19”
"dla części miejscowości Osiek n/Wisłą działka nr 558/3"
"dla części miejscowości Silno działka nr 32/1"
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
I. Dane ogłaszającego zapytanie ofertowe:
Gmina Obrowo z siedzibą: ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo,
REGON: 871118744
NIP: 879 266 82 60
Tel. 56 678 60 22 wew.181, Fax 56 678 60 22
email: obrowo@obrowo.pl, adres strony internetowej: www.bip.obrowo.pl - Przetargi i ogłoszenia-przetargi do 30 000 euro
II. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
w miejscowości Osiek n/Wisłą dla części działek nr 515/2, 146/19, dla części miejscowości Osiek n/Wisłą działka nr 558/3, dla części miejscowości Silno działka nr 32/1.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
- Ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 poz. 778 z późn. zm)
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania(Dz. U. Nr 164, poz. 1587)
- Ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz.353 z późn. zm.)
- Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
III. Szczegółowy zakres opracowania.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa dla:
- części działek nr 515/2, 146/19 położonych w miejscowości Osiek n/Wisłą
o powierzchni 4,5971ha(zgodnie z archiwum jednostki rejestrowej Starostwa Powiatowego w Toruniu), w granicach określonych w załączniku graficznym do uchwały Rady Gminy Obrowo Nr XXX/221/2017 z dnia 29 września 2017r
w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dot. fragmentu geodezyjnego miejscowości Osiek n/Wisłą,
- części miejscowości Osiek n/Wisłą działka nr 558/3" o powierzchni 0,23ha,
w granicach określonych w załączniku graficznym do uchwały Rady Gminy Obrowo
Nr XV/102 /2016 z dnia 30 marca 2016r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dot. fragmentu geodezyjnego miejscowości Osiek n/Wisłą,
- części miejscowości Silno działka nr 32/1" o powierzchni 0,10ha,
w granicach określonych w załączniku graficznym do uchwały Rady Gminy Obrowo
Nr XV/101/2016 z dnia 30 marca 2016r w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dot. fragmentu geodezyjnego części miejscowości Silno. ,
Skala opracowania planu: 1 : 1000
- Opracowanie ekofizjograficzne dla terenu projektu planu.
- Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko do projektu planu miejscowego
- Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia projektu planu.
- Opracowanie wszelkich innych dokumentów i opracowań wymaganych obowiązującymi przepisami w zakresie planowania przestrzennego dla sporządzenia projektu planu miejscowego,
Do przedmiotu zamówienia należą prace planistyczne w tym:
- prace o charakterze proceduralnym - redakcja ogłoszeń prasowych, obwieszczeń, zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem) zgodnie z ustawa o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym i współprace przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, - prace wstępne, przygotowawcze, analiza wniosków do planu,
- prace projektowe - prezentacja koncepcji, opracowanie prognozy oddziaływania
na środowisko, - udział we wszelkich prezentacjach projektu planu w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno - Urbanistycznej, jak również w innych posiedzeniach dotyczących przedmiotu zamówienia
- udział w sesji Rady Gminy Obrowo na której uchwalany będzie miejscowy plan
i poprzedzającym sesję posiedzeniu właściwej komisji ( na życzenie zamawiającego), - prezentacja projektu planu,
- opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach,
- wprowadzenie zmian do tekstu i rysunków projektu planu odpowiednio
do uwzględnionych uwag, - opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko w związku ze zmianami w projekcie planu,
- sporządzenie wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w wymaganych ilościach);
- zorganizowanie wspólnie z Zamawiającym dyskusji publicznej dotyczącej projektu planu, prezentacja projektu planu podczas dyskusji publicznej w trakcie wyłożenia projektu planu,
- rozpatrzenie uwag i wniosków wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu
i prognozy oddziaływania na środowisko; wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu planu odpowiednio do uwzględnionych uwag, - przygotowanie projektu planu do uchwalenia,
- przygotowanie dokumentacji formalno - prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami,
- przygotowanie ewentualnych odpowiedzi na zarzuty zgłaszane przez Wojewodę po uchwaleniu planu miejscowego,
- przygotowanie niezbędnej ilości egzemplarzy projektu miejscowego planu oraz prognoz do opiniowania, uzgodnień, wyłożenia do publicznego wglądu oraz do uchwalenia planu miejscowego i przygotowania dokumentacji planistycznej, w tym
w postaci elektronicznej, - dostarczenie egzemplarzy uchwalonego planu miejscowego wraz z załącznikami:
- w wersji elektronicznej - część opisowa w formacie tekstowym,
- przygotowanie uchwalonego planu miejscowego do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego ( w wersji HTML)
- umieszczenie uchwalonego planu miejscowego na właściwej platformie internetowej.
Do opracowania projektu planu Zamawiający udostępni:
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Obrowo w wersji elektronicznej.
- Aktualna informacja z rejestru gruntów ( wypisy i wyrysy).
- Wnioski złożone w sprawie sporządzenia planów miejscowych.
IV. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia.
Wykonawca przekaże zamawiającemu następujące prace w ilościach:
- 4 egz. plany z tekstem i rysunkami (rysunki w technice barwnej) i 2 egz. wersji elektronicznej w tym jedna w formacie xml.
- Opracowanie ekofizjograficzne - wersja papierowa i na nośniku CD.
- Prognoza oddziaływania na środowisko - wersja papierowa i na nośniku CD.
V. Wymagane warunki.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące postanowienia:
- posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- posiadający co najmniej dwie opinie stanowiące referencje z wykonanych prac
o podobnym charakterze.
VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.
VII. Kryteria oceny ofert.
Spośród złożonych ofert wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta uwzględniająca termin i cenę, za jaką zostanie zrealizowane zamówienie.
VIII. Zakres oferty:
- dane oferenta,
- informację o składzie zespołu autorskiego i kwalifikacjach zawodowych do sporządzania opracowań planowania przestrzennego,
- co najmniej 2 referencje z wykonania prac o podobnym charakterze. Referencje powinny zawierać czas realizacji pracy.
- termin opracowania wstępnej koncepcji projektu planu,
- przewidywany harmonogram prac,
- cenę brutto.
IX. Opis przygotowania oferty.
- Oferta musi zawierać całość zamówienia.
- Każdy Wykonawca przedkłada tylko 1 ofertę.
Ofertę należy umieścić w kopercie na adres: Gmina Obrowo, Urząd Gminy Obrowo,
ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo z oznaczeniem: Oferta na Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: „w miejscowości Osiek n/Wisłą dla części działek nr 515/2, 146/19”, dla części miejscowości Osiek n/Wisłą działka nr 558/3",dla części miejscowości Silno działka nr 32/1".
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Cena oferty musi uwzględniać wszelkie koszty realizacji usługi.
X. Miejsce składania ofert.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (osobiście lub listownie): Urząd Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo - w terminie do 07.11.2017r. do godz. 15:00
- Informacje o wyborze oferty zostaną zamieszczone na stronie www.bip.obrowo.pl
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
XI. Rozstrzygnięcie postępowania.
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje telefonicznie, wzywając wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy oraz przedstawi informację na stronie www.bip.obrowo.pl - Przetargi i ogłoszenia-przetargi do 30 000 euro i tablicy ogłoszeń.
XII. Postanowienia ogólne.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe poprzez zaproszenie do bezpośredniej rozmowy w siedzibie Zamawiającego.
- Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu Gminy Obrowo z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
z up.Wójta
Sekretarz Gminy
mgr Mirosława Kłosińska
Metryka
- [treść archiwalna]
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2017-10-24 15:32