Obrowo, dnia 17.06.2020 r.
RRG.271.III.2020.IMM
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający.
Gmina Obrowo reprezentowana przez Wójta Gminy Andrzeja Wieczyńskiego z siedzibą przy ul. Alei Lipowej 27, 87-126 Obrowo, tel./fax 56 678 60 22. Godziny urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek 07:15-15:15, wtorek 07:15 – 16:15, piątek 07:15 – 14:15.
zaprasza do złożenia oferty na:
„Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo” dotyczącego zaprojektowania, dostawy i montażu 38 szt. zestawów instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 204,66 kW oraz 14 zestawów powietrznych pomp ciepła i 1 gruntowej pompy ciepła o mocy cieplnej do 10kW każda”.
Zamawiający informuje, że uzyskał dofinansowanie w ramach projektu „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo”, które jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3, Działanie 3.1. Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych, Nr Konkursu: RPKP.03.01.00-IŻ.00-04-212/18.
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego w zakresie wszystkich wymaganych specjalności: osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub certyfikat instalatora OZE – pompy ciepła i instalacje fotowoltaiczne, wydany przez UDT (Urząd Dozoru Technicznego), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w trakcie realizacji zadania pod nazwą: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo” dotyczącego zaprojektowania, dostawy i montażu 38 szt. zestawów instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 204,66 kW oraz 14 zestawów powietrznych pomp ciepła i 1 gruntowej pompy ciepła o mocy cieplnej do 10kW każda”.
W szczególności:
- zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami,
- przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu (w tym obowiązkowo w zakresie wszystkich lokalizacji przynajmniej raz: przed przystąpieniem do montażu, w trakcie montażu oraz w momencie zakończenia montażu) zgodnie
z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, - sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę,
- reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji po przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
- sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców dostawy i montażu, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi
w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji
o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, - sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych,
- żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP,
- weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz
w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone, - udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu,
- nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót,
- akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót,
- udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej,
- Przewidywany termin realizacji zamówienia: 30.09.2020 r. (jest uzależniony od rozpoczęcia i zakończenia prac przez Wykonawcę dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp na terenie Gminy Obrowo. W przypadku wydłużenia w/w terminu realizacji zamówienia przez Wykonawcę dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła, Wykonawcy pełniącego obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego przedmiotowego zapytania ofertowego z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie).
- Dokumenty i oświadczenia jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Wypełniony formularz ofertowy.
- Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający wezwie do uzupełnienia, bądź złożenia wyjaśnień tych wykonawców, których oferty nie będą kompletne lub tych, których oferty zawierają błędy.
- Sposób przygotowania oferty.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem.
- Oferta powinna być złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
- Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Kopie wszystkich dokumentów dołączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej podpisania (na każdej zapisanej stronie).
- Wszelkie poprawki i zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
- Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane, spięte w sposób trwały.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta powinna zawierać cenę oferty, wyrażoną w kwocie brutto oraz netto wraz z podaniem stawki podatku VAT.
- Oferta powinna być umieszczona w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą)
i adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Urząd Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo oraz opisane: „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo” . - Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa do podpisywania dokumentów wystawione przez osoby do tego upoważnione oraz wymagane załączniki.
- Wszelkie pełnomocnictwa, dołączone do oferty, muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
- Kryteria wyboru ofert.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującym kryterium:
„Cena” = 100 % za wykonanie przedmiotu
Ocena ofert dokonana zostanie, w oparciu o wzór:
(Cena najkorzystniejszej oferty/Cena oferty badanej) x 100
Pod uwagę będą brane liczby zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Zasada zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić końcówkę w górę. O wyborze oferty najkorzystniejszej decydować będzie największa liczba uzyskanych punktów. Oferta, która zawiera najniższą cenę zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
- Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami:
1) Iwona Malcan-Maj – tel. 56 678 60 22 wew. 163
- Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć w opakowaniu opisanym następująco:
Urząd Gminy Obrowo
- Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
- Oferta na „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz pomp ciepła na terenie Gminy Obrowo” .
Dopisek: Nie otwierać przed dniem: 24.06.2020 r. godz. 10:10
- Warunki płatności.
Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w § 2 wzoru umowy.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
10.1. Oferty należy składać do dnia 24.06.2020r. do godziny 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo,
- Aleja Lipowa 27, 87 - 126 Obrowo.
10.2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, tj. w dniu 24.06.2020 r. o godz. 10:10 w Urzędzie Gminy Obrowo (pokój nr 1).
Załączniki do zapytania ofertowego:
- formularz ofertowy – załącznik nr 1
- projekt umowy – załącznik nr 2
- wykaz osób – załącznik nr 3
Metryka
- [treść archiwalna]
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2020-06-17 14:15
- zmodyfikował: Przemysław Cąbrowskiostatnia modyfikacja: 2020-06-17 14:17
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-06-17 14:17 przez Przemysław Cąbrowski