Obrowo, dnia 30 czerwca 2020r.
Wójt Gminy Obrowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Archiwisty
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Obrowo
- Aleja Lipowa 27
87-126 Obrowo
- Wymagania niezbędne:
Stanowisko może być powierzone kandydatowi, który:
- jest obywatelem polskim,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe o kierunku archiwistyka lub studia podyplomowe w zakresie archiwistyki.
- znajomość regulacji prawnych, tj. rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej,
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- umiejętność planowania i organizacji pracy, odporność na stres,
- dyspozycyjność, obowiązkowość, odpowiedzialność, rzetelność,
- zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach ze zwierzchnikami i współpracownikami
- Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy Obrowo.
- a) prowadzenie archiwum Urzędu oraz nadzór nad terminowym i właściwym przekazywanie akt do archiwum,
- b) prowadzenie spraw związanych z jednolitym rzeczowym wykazem akt w ramach istniejących symboli i kategorii archiwalnych oraz przygotowywaniem w tym zakresie stosownych projektów i zarządzeń Wójta,
- c) prowadzenie archiwum akt osobowych pracowników,
- d) przejmowanie i przechowywanie dokumentacji spraw zakończonych z poszczególnych referatów Urzędu Gminy,
- e) porządkowanie i udostępnianie dokumentacji,
- f) należyte zabezpieczenie dokumentacji przed zniszczeniem bądź zabraniem przez osoby nieupoważnione,
- g) prowadzenie ewidencji dokumentacji w archiwum,
- h) prowadzenie ewidencji udostępniania dokumentacji,
- i) przeprowadzanie skontrum dokumentacji,
- j) przeprowadzanie procedury brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- k) przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego i innych właściwych archiwów,
- l) stała współpraca z Archiwum Państwowym, w tym uczestnictwo w cyklicznych naradach i szkoleniach,
ł) prowadzenie ewidencji wyników pomiaru temperatury i wilgotności powietrza w archiwum,
- m) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum i stanu dokumentacji za dany rok i przedkładanie jej Wójtowi Gminy oraz Dyrektorowi właściwego Archiwum Państwowego w terminie do 31 marca roku następnego
- n) doradzanie pracownikom urzędu w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych,
- o) prowadzenie innych czynności archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i zarządzeniami Wójta Gminy.
- Warunki pracy na stanowisku:
- Czas pracy: pełen etat
- Bezpośredni kontakt z współpracownikami, wysiłek umysłowy
- Praca biurowa z obsługą komputera powyżej 4 godzin.
- Praca w budynku Urzędu Gminy Obrowo ul. Aleja Lipowa 29, 87-126 Obrowo
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
- Wejście do budynku – podjazd dla osób niepełnosprawnych,
- W budynku brak windy.
- Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- cv
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (według wzoru załączonego do ogłoszenia)
- podpisana klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych (druk w załączeniu)
- kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie, kserokopie innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie innych dokumentów o posiadanych umiejętnościach (np. zaświadczenie o ukończonych kursach lub szkoleniach),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność-jeśli dotyczy,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia.
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. z 2019r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1282)
Oświadczenie można umieścić w liście motywacyjnym lub złożyć w formie odrębnego dokumentu.
- Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z napisem:
Oferta pracy - nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Archiwisty w Urzędzie Gminy
Obrowo
należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Obrowo w godzinach pracy Urzędu bądź przesłać (decyduje data wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy Obrowo ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo – w terminie do dnia 10 lipca 2020r. do godz. 14:15.
Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę wpływu do Urzędu Gminy Obrowo.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub złożone po wyznaczonym
terminie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo w dniu 13 lipiec 2020r.
- Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
- wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
- postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez :
- ocenę merytoryczną złożonych dokumentów aplikacyjnych,
- rozmowę kwalifikacyjną
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji
Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo.
- Wójt zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania
ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Wójt Gminy Obrowo
mgr Andrzej Wieczyński
Metryka
- [treść archiwalna]
- opublikował: Przemysław Cąbrowskidata publikacji: 2020-06-30 15:05
- zmodyfikował: Przemysław Cąbrowskiostatnia modyfikacja: 2020-06-30 15:10
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-06-30 15:07 przez Przemysław Cąbrowski
- zmieniono 2020-06-30 15:09 przez Przemysław Cąbrowski
- zmieniono 2020-06-30 15:10 przez Przemysław Cąbrowski